Chcesz dowiedzieć się więcej na temat oferty Twój Nowy Samochód? Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli masz jakiekolwiek inne wątpliwości, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
Program TNS kierowany jest do wszystkich – również osób, które nie posiadają zarejestrowanej działalności gospodarczej.
Do czasu wykupienia samochodu na koniec trwania umowy właścicielem pojazdu wpisanym w dowodzie rejestracyjnym jest spółka Carefleet S.A.
Miesięczny czynsz obejmuje ratę finansową oraz obsługę serwisową.
Usługa dodatkowa to świadczenie, o wyborze którego Klient sam decyduje. Z proponowanej oferty Klient może wybrać:
Standardowa procedura nie zakłada wymogu dodatkowych zabezpieczeń (np. weksel, poręczenie).
Wpłata własna nie jest obligatoryjna. Można ją jednak uiścić, jeżeli chce się obniżyć miesięczną opłatę za użytkowanie samochodu. Zawarcie umowy uzależnione jest od pozytywnej decyzji kredytowej.
Tak, samochód można wykupić po zakończeniu kontraktu. Kwota jego wykupu jest już znana przy podpisywaniu kontraktu i wskazana w umowie.
Tak, umowę (umowy) można zawrzeć na więcej niż 1 samochód. Warunkiem jest uzyskanie pozytywnej decyzji kredytowej.
Samochody można oglądać w salonach danej marki. Szczegółowych informacji na ten temat udzieli każdorazowo pracownik Carefleet S.A.
Czas oczekiwania na samochód zależy od różnych czynników, takich jak: marka, model, kolor nadwozia i inne. Informacji o aktualnym przybliżonym czasie oczekiwania udzieli każdorazowo pracownik Carefleet S.A.
Tak.
Kontrakt przewidziany (kalkulowany) jest dla ściśle określonego okresu i maksymalnego przebiegu pojazdu, w związku z tym nie ma możliwości jego modyfikacji.
Specyfikacje pojazdów są niezmienne, nie ma możliwości doposażenia samochodów w dodatkowe pakiety i opcje. Do wyboru pozostaje kolor nadwozia – lakier metalizowany.
Umowa nie przewiduje zapłaty czynszów z góry. Czynsze uiszczane są w cyklach miesięcznych.
Umowa jest zawierana na czas określony i nie ma możliwości wcześniejszego jej zakończenia.
Wymagane jest pełne ubezpieczenie komunikacyjne (AC, OC, NNW).
Samochody rejestrowane i wydawane są w dwóch lokalizacjach: w Warszawie i we Wrocławiu.
Tak, co jakiś czas planowana jest zmiana/rozszerzenie gamy modelowej. Aktualna oferta będzie zawsze prezentowana na stronie internetowej. Aby być na bieżąco, zapisz się do newslettera.
Po odbiorze samochodu faktura z kwotą czynszu zostanie wysyłana na wskazany w umowie adres leasingobiorcy.
W momencie odebrania samochodu, np. w połowie miesiąca, czynsz zostanie naliczony proporcjonalnie do czasu użytkowania pojazdu.
Czynności tej należy dokonać w dniu rejestracji samochodu. W przypadku oferty Twój Nowy Samochód wybór ubezpieczyciela zostawiamy leasingobiorcy. Z naszej strony rekomendujemy ofertę pakietu usług ubezpieczenia Carefleet S.A., w ramach której świadczymy bezpłatnie usługę likwidacji szkód.
Możliwe jest również wykupienie ubezpieczenia na rynku zewnętrznym
Składka ubezpieczeniowa powinna być opłacona najpóźniej w terminie wskazanym na polisie.
Termin ubezpieczenia narzuca ustawa – w przypadku OC musi ono być wykupione w dniu rejestracji pojazdu.
Niespełnienie obowiązku ubezpieczenia w dniu rejestracji pojazdu skutkować będzie nałożeniem przez Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny kary finansowej, której wysokością zostanie obciążony użytkownik pojazdu:
W przypadku braku polisy ubezpieczeniowej OC/AC/NNW pojazd nie zostanie wydany.
Nie, nie trzeba. Carefleet S.A. wykonuje czynności związane z wypowiedzeniem polisy w imieniu leasingobiorcy.
Biorąc pod uwagę okres oczekiwania na produkcję pojazdów, który może trwać nawet do 3 miesięcy, około 4 miesiące przed zakończeniem kontraktu sugerujemy odwiedzić stronę oferty w celu wybrania nowego pojazdu. Dzięki temu będzie czas na przeprowadzenie procesu podpisania nowej umowy i zamówienia kolejnego nowego samochodu, aby można go było odebrać po zakończeniu bieżącego kontraktu „na zakładkę”.
Każda szkoda na pojeździe powinna być niezwłocznie po jej wystąpieniu zgłoszona do Carefleet. W przypadku zauważenia jakiegokolwiek uszkodzenia na pojeździe prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Kierowców pod numerem +48 71 3 777 555
W przypadku stwierdzenia przy zdaniu uszkodzeń na pojeździe, może wystąpić obciążenie z tytułu ponadnormatywnego zużycia (zużycie pojazdu lub jego poszczególnych elementów w sposób odbiegający od akceptowalnych uszkodzeń, wynikających z codziennego normatywnego użytkowania pojazdu.)
Podstawą do rozliczenia jest w tym zakresie ekspertyza techniczna sporządzona na podstawie protokołu zdawczo–odbiorczego, oględzin pojazdu oraz wyceny stwierdzonych szkód dokonanej przez eksperta.
Nie jest to możliwe.
Tak, w imieniu użytkownika samochód może zdać ktoś inny. Nie wymagamy do tego upoważnienia. Wymagane natomiast są: dowód rejestracyjny, polisa, 2 kluczyki do auta, książka serwisowa i instrukcja obsługi pojazdu.