Warning: Undefined variable $product_id in /home/users/otp/public_html/carefleet.ontimeproject.pl/wp-content/themes/carefleet-glowny-2.1/header.php on line 84
Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/users/otp/public_html/carefleet.ontimeproject.pl/wp-content/themes/carefleet-glowny-2.1/header.php on line 85
Warning: Attempt to read property "term_id" on null in /home/users/otp/public_html/carefleet.ontimeproject.pl/wp-content/themes/carefleet-glowny-2.1/header.php on line 85
Warning: Undefined array key "cat_id" in /home/users/otp/public_html/carefleet.ontimeproject.pl/wp-content/themes/carefleet-glowny-2.1/header.php on line 86
W trosce o najwyższą jakość świadczonych usług, a także mając na uwadze ochronę interesów naszych Klientów oraz przysługujące im prawo do złożenia reklamacji, firma Carefleet S.A. opracowała procedurę składania reklamacji, która ma na celu przyśpieszenie i zwiększenie efektywności działań związanych z rozpatrywaniem złożonych przez Państwa wniosków.
Reklamacje kierowane przez osoby prawne
W przypadku zastrzeżeń dotyczących usług świadczonych przez Carefleet S.A. prosimy o kontakt z Państwa opiekunem (Account Manager). Opiekun, we współpracy z innymi, właściwymi w danej sprawie pracownikami Carefleet, podejmie wszelkie czynności niezbędne dla niezwłocznego rozwiązania problemu.
Reklamacje mogą Państwo kierować do nas także drogą telefoniczną (+48 71 377 77 00).
Reklamacje kierowane przez konsumentów, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, wspólników spółek cywilnych, wspólników spółek jawnych
W przypadku zastrzeżeń dotyczących usług świadczonych przez Carefleet S.A. mogą Państwo złożyć reklamację w każdej naszej jednostce obsługującej Klientów, tj.:
w siedzibie Carefleet S.A. we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław;
w oddziale Carefleet S.A. w Poznaniu, Al. Solidarności 46, 61-696 Poznań;
w oddziale Carefleet S.A. w Katowicach, ul. Ceglana 4, 40-514 Katowice;
w oddziale Carefleet S.A. w Warszawie, ul. Żwirki i Wigury 18a, 02-092 Warszawa.
Reklamacja może być złożona:
W formie pisemnej – osobiście, w miejscach wskazanych w ust. 2 powyżej lub przesyłką pocztową w rozumieniu art. 3 pkt 21 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529);
Ustnie – telefonicznie (+48 71 377 77 00) lub osobiście do protokołu podczas wizyty klienta w miejscach wskazanych powyżej;
Carefleet rozpatruje reklamację i udziela Klientowi odpowiedzi w formie pisemnej bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie odpowiedzi przed jego upływem. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi, Carefleet przekaże Klientowi informacje w których:
Wyjaśni przyczynę opóźnienia;
Wskaże okoliczności, które muszą zostać ustalone dla rozpatrzenia sprawy;
Określi
przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi,
który nie może przekroczyć 60 dni od dnia otrzymania reklamacji.