Warning: Undefined variable $product_id in /home/users/otp/public_html/carefleet.ontimeproject.pl/wp-content/themes/carefleet-glowny-2.1/header.php on line 84

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/users/otp/public_html/carefleet.ontimeproject.pl/wp-content/themes/carefleet-glowny-2.1/header.php on line 85

Warning: Attempt to read property "term_id" on null in /home/users/otp/public_html/carefleet.ontimeproject.pl/wp-content/themes/carefleet-glowny-2.1/header.php on line 85

Warning: Undefined array key "cat_id" in /home/users/otp/public_html/carefleet.ontimeproject.pl/wp-content/themes/carefleet-glowny-2.1/header.php on line 86
ZAPYTAJ O OFERTĘ LinkedIn Carefleet Facebook Carefleet

Kiedy otrzymam swoją kartę paliwową?

Karta paliwowa zostanie przekazana użytkownikowi w ciągu 10 dni roboczych od dnia rejestracji, zgodnie z ustaleniami pomiędzy Carefleet S.A., a usługobiorcą.

O czym muszę pamiętać użytkując moją kartę paliwową?

  • Karta paliwowa jest przypisana do konkretnego pojazdu
  • Kod PIN do karty nie powinien być przechowywany w tym samym miejscu co sama karta
  • Karta może być stosowana na stacjach paliwowych określonych przez jej wystawcę
  • Podczas płacenia kartą paliwową, posiadacz może być proszony o podanie aktualnego stanu licznika pojazdu

Czy mogę zatankować samochód zastępczy, używając mojej karty paliwowej?

Aby uzyskać dostęp do karty paliwowej w aucie zastępczym należy wysłać email na adres: paliwo@carefleet.com.pl 

Co robić, w razie utraty karty?

W razie utraty karty (kradzież, zagubienie) należy niezwłocznie zgłosić ten fakt telefonicznie do COK Carefleet (+48 71 3 777 555) i przesłać wiadomość na adres mailowy: paliwo@carefleet.com.pl  – karta zostanie zastrzeżona.