Warning: Undefined variable $product_id in /home/users/otp/public_html/carefleet.ontimeproject.pl/wp-content/themes/carefleet-glowny-2.1/header.php on line 84

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/users/otp/public_html/carefleet.ontimeproject.pl/wp-content/themes/carefleet-glowny-2.1/header.php on line 85

Warning: Attempt to read property "term_id" on null in /home/users/otp/public_html/carefleet.ontimeproject.pl/wp-content/themes/carefleet-glowny-2.1/header.php on line 85

Warning: Undefined array key "cat_id" in /home/users/otp/public_html/carefleet.ontimeproject.pl/wp-content/themes/carefleet-glowny-2.1/header.php on line 86
ZAPYTAJ O OFERTĘ LinkedIn Carefleet Facebook Carefleet

Co powinienem zrobić, gdy fotoradar zrobił mi zdjęcie podczas jazdy autem służbowym?

Wszystkie mandaty naszych Klientów są kierowane bezpośrednio do Carefleet. Nie przekazujemy Twoich danych w odpowiedzi na otrzymany mandat, a wskazujemy firmę z którą wiąże nas umowa. Możesz natomiast spodziewać się kontaktu ze strony opiekuna floty w Twojej firmie.

Kto płaci za mój mandat? 

Uregulowanie wszystkich należności z powodu złamania zasad ruchu drogowego należy do obowiązków Klienta.

Co stanie się, jeśli nie opłacę mandatu w terminie?

Wszelkie nieuregulowane należności zostaną refakturowane na Twoją firmę.