Warning: Undefined variable $product_id in /home/users/otp/public_html/carefleet.ontimeproject.pl/wp-content/themes/carefleet-glowny-2.1/header.php on line 84

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/users/otp/public_html/carefleet.ontimeproject.pl/wp-content/themes/carefleet-glowny-2.1/header.php on line 85

Warning: Attempt to read property "term_id" on null in /home/users/otp/public_html/carefleet.ontimeproject.pl/wp-content/themes/carefleet-glowny-2.1/header.php on line 85

Warning: Undefined array key "cat_id" in /home/users/otp/public_html/carefleet.ontimeproject.pl/wp-content/themes/carefleet-glowny-2.1/header.php on line 86
ZAPYTAJ O OFERTĘ LinkedIn Carefleet Facebook Carefleet

Co wchodzi w zakres usługi serwisowej Carefleet?

W skład usługi serwisowej Carefleet wchodzą przeglądy okresowe, naprawy mechaniczne wynikające z eksploatacji pojazdu oraz serwis ogumienia (wymiana i przechowywanie opon).

Gdzie mogę dokonać przeglądu mojego pojazdu?

Przeglądy i naprawy wykonywane są w serwisach współpracujących z Carefleet S.A., Badania techniczne odbywają się na stacjach kontroli pojazdów wskazanych przez Carefleet.

O czym powinienem pamiętać udając się do serwisu?

Przed przekazaniem samochodu do naprawy należy okazać kartę serwisową Carefleet oraz poinformować doradcę serwisowego o tym, że pojazd jest zarządzany w Carefleet S.A.

Kiedy mam wykonać badanie techniczne mojego auta?

Termin następnego obowiązkowego badania technicznego jest wskazany w dowodzie rejestracyjnym pojazdu.

Odstawiłem auto na przegląd, a serwis informuje mnie o potrzebie zamówienia dodatkowych części. Moje auto będzie unieruchomione. Co powinienem zrobić?

Należy skontaktować się z Carefleet Assistance, który udostępni auto zastępcze. Długość wynajmu zależy od wybranego wariantu Assistance. Nasi konsultanci są do dyspozycji Klientów przez całą dobę pod numerem +48 22 543 66 66.