Należy przez to rozumieć wynagrodzenie pieniężne należne Leasingodawcy na podstawie Umowy Leasingu.
Należy przez to rozumieć zbywcę pojazdu, określonego w Umowie Leasingu.
Należy przez to rozumieć osobę lub przedsiębiorstwo produkujące pojazd.
Należy przez to rozumieć indywidualnie przypisaną do każdego pojazdu kartę, służącą jego identyfikacji, uprawniającą Leasingobiorcę do korzystania z obsługi serwisowej pojazdu.
Należy przez to rozumieć korzystającego, w znaczeniu określonym przez przepisy Kodeksu Cywilnego.
Należy przez to rozumieć finansującego, w znaczeniu określonym przez przepisy Kodeksu Cywilnego.
Należy przez to rozumieć samochód będący przedmiotem leasingu.
Należy przez to rozumieć obowiązującą u Leasingodawcy tabelę, określającą wysokość Opłat Manipulacyjnych pobieranych przez Leasingodawcę za czynności związane z zawarciem, wykonywaniem i rozwiązaniem lub wygaśnięciem Umowy Leasingu.
Należy przez to rozumieć umowę zawartą w formie pisemnej między Leasingodawcą a Leasingobiorcą.
Należy przez to rozumieć zużycie pojazdu lub jego poszczególnych elementów w sposób odbiegający od akceptowalnych uszkodzeń, wynikających z codziennego normatywnego użytkowania pojazdu. Podstawą jest w tym zakresie ekspertyza techniczna sporządzona na podstawie protokołu zdawczo –odbiorczego, oględzin pojazdu oraz wyceny stwierdzonych szkód dokonanej przez eksperta.
Należy przez to rozumieć przekroczenie zakładanego w umowie na dany pojazd limitu przejechanych kilometrów. Konsekwencją przekroczenia ustalonego limitu jest naliczanie przez finansującego opłaty za każdy przejechany kilometr powyżej ilości ustalonej w umowie.